Жижиг бизнесүүд сошиал медиа ашиглахдаа гаргадаг 10 алдаа

Posted by Batzorig Begzsuren on Monday, September 01, 2014 with No comments
1. Сошиал медиа буюу нийгмийн сүлжээгээр түгээж буй контент чинь асуулт асуусан, хэрэглэгчийн санал бодлыг мэдэхийг хүссэн, оролцоог нь сэдэлжүүлсэн бол тэдний бичилтэд хурдан хариу өгч байх хэрэгтэй. Юм асуучихаад дараа нь өөрөө таг болчих нь түгээмэл алдаа болдог.
2. Бизнесийн ертөнцөд нэр хүнд маш чухал. Сошиал медиа платформуудаар хийж буй пи-ар чинь танай компаний үнэн бодитой илэрхийлэл байх хэрэгтэй. Сошиал медиа дахь хувийн дансаа бизнесийн данснаас тусдаа байлга. Маш олон жижиг бизнес эрхлэгчид хэт хувийн чанартай контентыг бизнесдээ хольж алдаа гаргадаг.
3. Хувийн үзэл бодлоо өөртөө л хадгал. Олон хүмүүс өөрийн хувийн бухимдал, нийгмийн шинжтэй үзэл бодлоо хүргэхийг тулд бизнесийнхээ сошл медиа сувгийг ашиглачих гээд байдаг. Энэ нь олон хэрэглэгчийн дургүйг хүргэх, бизнесийнхээ талаар маш буруу сэтгэгдэл төрүүлэх шалтгаан болно.
4. Спам цацаж болохгүй. Хүмүүс спамаас залхсан, зүгээр л дургүйг нь хүргэдэг.
5. Ялгаатай платформуудыг хэрхэн үр дүнтэй хэрэглэхийг сурч ав. Сошиал медиа бүр өөр өөрийн онцлогуудтай, хоорондоо ялгаатай байдаг. Үүнийг ойлгож, юуг яаж хэрэглэвэл зорилгодоо илүү үр дүнтэй хүрэхийг өөрөө хэрэглэж мэдэж аваарай.
6. Харамсах хэрэггүй. Бодож байж ярь гэдэг. Тавьсан контент дээр чинь хүмүүс хэлэлцэж байхад нь устгачих нь байдлыг бүр дордуулдаг. Энэ нь хэт мэргэжлийн бус, чадваргүй, нууж хайцаалагчийн дүрх төрхийг харуулдаг.
7. Ажил хийвэл дуустал, давс хийвэл уустал. Нэгэнтэй л сошиал медиа дээр бизнесээ байршуулж байгаа бол ядаж профилиа бүрэн бөглөөд шинэчлээд байх хэрэгтэй. Дутуу сэглэчихсэн хуудас хэтэрхий сонирхогчийн маягийн дүр төрхийг хүмүүст хүргэдэг.
8. Хэрэглэгчийн суурь баазаа хадгал. Бизнесийнхээ сошл медиа хуудсандаа боломжийн дагагчидтай болчихсон хойноо зүгээр л хаячих тохиолдол элбэг. Энэ нь тэднийг аажим, аажмаар алдахад хүргэнэ.
9. Тогтвортой бай.  Сошиал медиа дээр брендээ зөв танигдахуйц байлгах, ялангуяа брендийн онцлог шинж чанаруудыг тогтвортойгоор харуулах нь чухал. Танай компаний лого, дүрс, өнгө, дуу зэрэг нь хэн болохыг нь илэрхийлдэг.
10. Хэмж, тэгээд сайжруул. Сошиал медиа дээр хэрэглэгчиддээ хэр хүрч буйгаа хэмжиж, үнэлж дүгнэж байх нь уг сувгийн боломжийг бүрэн дүүрэн ашиглахад маш чухал.

Source: BZP Consulting